Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Twoje zakupy

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Reklamacje



W celu skorzystania z prawa do reklamacji, prosimy poinformować nas o zdarzeniu przesyłając informację zgodną z poniższym wzorem:

drogą elektroniczną na adres: [email protected]

lub

wysyłając wypełniony formularz na adres siedziby:

RESPIREA UL. FORDOŃSKA 431/U2 85-790 BYDGOSZCZ, nr tel. +48 572-015-200

Do wypełnionego formularza należy dołączyć dowód zakupu tj. paragon lub faktura.

Po otrzymaniu zgłoszenia oraz weryfikacji problemu skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia szczegółów postępowania.

Postępowanie reklamacyjne będzie prowadzone zgodnie z warunkami opisanymi w instrukcji produktu i jest podyktowane przez producenta.

W przypadku uzasadnionej reklamacji nastąpi naprawa bądź wymiana produktu na nowy oraz odesłanie na koszt naszej firmy. Naruszenia zasad prawidłowego użytkowania produktu, niezgodnego z instrukcją może skutkować obciążeniem

Klienta opłatą za naprawę po  przedstawieniu i akceptacji kosztorysu naprawy.

FORMULARZ REKLAMACJI TOWARU KUPIONEGO W SKLEPIE INTERNETOWYM

1. Dane Sprzedawcy:
RESPIREA Tomasz Żądło ul. Wyzwolenia 84, 85-790 Bydgoszcz, NIP 645-227-56-55, nazwa z Allegro.pl: Respirea
2. Dane Klienta: podać imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail oraz telefon do kontaktu. Jeżeli zakupu dokonano za pośrednictwem Allegro.pl, koniecznie należy podać nick Klienta. Brak powyższych danych może znacznie utrudnić i opóźnić rozpatrzenie reklamacji. Sprzedawca może wykorzystać poniższe dane do kontaktu z Klientem celem rozpatrzenia reklamacji.
................................................................................................................................................
3. Informacje o umowie: Brak wymaganych danych może znacznie utrudnić i opóźnić rozpatrzenie reklamacji.
3a. Data zawarcia umowy (złożenia zamówienia): ..............................................
3b. Zamawiany towar: ..............................................
3c. Wybrany sposób płatności: ..............................................
4. Przyczyna reklamacji: Wskazać, dlaczego zdaniem Klienta dostarczony towar jest niezgodny z umową, na czym polega wada, czy wada istniała od początku wydania rzeczy Klientowi, kiedy i w jakich okolicznościach towar zaczął wykazywać wadę, czy wada ma charakter stały czy okresowy (powracający), jakie działania podjął Klient w celu eliminacji wady.
 
5. Roszczenie Klienta: Wskazać jedno roszczenie z tytułu gwarancji lub rękojmi.
 
 
6. Uwagi dodatkowe: Jeżeli mają Państwo dodatkowe uwagi, prosimy o podanie ich w tym miejscu. Jeżeli w punkcie 5. Roszczenie Klienta wybrano pozycję „obniżenie […] ceny towaru”, prosimy o podanie proponowanej kwoty obniżki.
7. Miejscowość i data:
...............................
8. Podpis
 

Wypełniony i podpisany formularz należy przesłać na adres Sprzedawcy, podany w pkt 1. lub na adres e-mail Sprzedawcy, określony w Regulaminie

Witryna stworzona na platformie